HAPPY BIRTHDAY CANADA!

 

 

I wish all Canadians a pleasant Canada Day.

Shaudin

About Shaudin Melgar-Foraster

University professor and writer
This entry was posted in Canada and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to HAPPY BIRTHDAY CANADA!

  1. vermelldelx says:

    Hauria d’haver estat, almenys, en francès també; l’altra gran llengua oficial al Canadà. Vive le Quebec libre!

    • D’acord amb tu! I així ho anava a fer, però se’m va acudir a l’últim moment posar aquest post, si no corria no arribaria a temps, seria ja el 2 de juliol. A més, també en volia escriure un pel bloc en català i allí ja era gairebé mitjanit. Vaig haver de trobar una imatge de la bandera canadenca i un mapa (pel bloc català). Vaig córrer amb el post en català primer, per la qüestió de l’horari. Un cop fet, vaig córrer a publicar aquest. Amb les presses, moltes presses, em vaig descuidar completament de posar-ho en francès també. Una badada, em sap greu.

Leave a Reply

